[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: جلد 1397 - طرحهای خاتمه یافته فصل بهار ::
سال 1397 - طرحهای خاتمه یافته فصل بهار صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
تاثیر خودآموزی و خودسنجی گروهی بر نمره ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و میزان رضایت دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در درس فیزیولوژی غدد در سال 1393
مجری مهرنوش مقدسی* ، همکار علی شیخیان، همکار علی فرهادی، همکار عاطفه مبشر، همکار پریا یونسی
چکیده:   (111 مشاهده)
این طرح فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: خودآموزی، خودآموزی، پیشرفت تحصیلی
متن کامل [PDF 183 kb]      
نوع مطالعه: مداخله ای | موضوع طرح: پزشکی اجتماعی
دریافت: ۱۳۹۷/۴/۶ | پذیرش: ۱۳۹۷/۴/۶
ارسال نظر درباره این طرح
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The effect of self group-learning and assessment method on scholastic achievment and satisfaction level of medical student of Lorestan university of medical sciences in endocrine physiology course in 2014. Management of Research Projects. 2018; 1397
URL: http://pajouhesh.lums.ac.ir/article-1-910-fa.html

مقدسی مهرنوش، شیخیان علی، فرهادی علی، مبشر عاطفه، یونسی پریا. تاثیر خودآموزی و خودسنجی گروهی بر نمره ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و میزان رضایت دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در درس فیزیولوژی غدد در سال 1393. سامانه مدیریت طرحهای پژوهشی. 1397; 1397 ()

URL: http://pajouhesh.lums.ac.ir/article-1-910-fa.html



جلد 1397 - طرحهای خاتمه یافته فصل بهار برگشت به فهرست نسخه ها
Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 3752